AINA UUDESTAAN HÄNET
1.
Nostin katseeni, sinut edessäni
On suloisin, hän ihanin!
Nainen päällä maan,
Jos rakastaa saan
Yhä uudestaan,
hänet valitsen.
2.
Hän hymyili, minut vietteli
On seksikäs, niin halukas!
Kostean valmiina
punat poskilla
Antavan avoinna
helppo on valinta!
B-osa
Valveilla olet mielessäin
Kummittelet aatoksissain
Unessain vain sun kuvias
Olen pistoksissa, kissana!!
3.
Yhteinen matka, vihaa ja rakkautta
Hän tunteisiin, ollen väkevin
Toveri mieluisin
Jos vain saan!
Elää, olla, rakastaa
Hänet valitsen, uudestaan
B-osa
Soolo
B-osa ja 3...yhä uudestaan x4
Sus' sanat 23/6-26 säv joskus -23-4
Nyt on treenausorkka kasassa - Ammattikitaristi joka töissä Asemalla (nistien touhkeskus), itse kitarassa ja kai laulu kaatuu mulle, basistiksi yks tyyppi joka pyörii Asemalla, ja rumpuihin löysin erään alkoholistin, siis mut paitsi amm-kit on addikteja, osa osaa, osa ei, touhua tarvitaan jotta tekemistä. Aloitetaan kerta viikossa, tuntia, puolitoista.
Haluaisin että kasaan 20 biisiä ja sit keikalle! Sit mun biisejä/sanoja, niistä julkaisu ja yksi iso keikka Lounaispuistossa vaikka. Sen jälkeen mun julkinen esiintyminen loppuu, katoan metsään eli johonkin pikkukuntaan, miettimään ja kirjoittamaan;)
Kerrankin on julkaista säv/san, tuo biisi riffeineen kummitellut pitkään, löin kasaan ja kirjoitin sanat seka lukitsin muodon (toistaiseksi). Sellainen repäisy, rakkausanoilla;)
Sus'
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Jättäkää jonkinlainen merkki, ihan riittäisi Luin postauksen ja oli jees/paska/tylsä/valitse jokin adjektiivi tähän;)