tiistai 23. kesäkuuta 2026

Ystävyyden loppunäytös

 



Aina annoin anteeksi, en jaksanut kantaa vihaa

Vuosikausia venasin, kun jäit taas vähän velkaa

Minua et huomioinut vain hetken hyväksikäytit

Ja sinä aina viaton, olit ja syyttömältä näytit!?



    Harhaa, paskaa, kusetusta

    Totuus rahasta varastetusta

    Vedit ränniin, kaiken! ja velaksi

    Kodin vuokrat, pystyyn ja: - Taksi!



    Lisää kamaa, samaa, uutta, erilaista ja vielä kuutta

    Kokeiltava seoten, psykoosissa ulvoen, susikuuta.

            Keskipäivällä. (;D)



Viimein virheen, virallisen rajan yli ja vapauteen

Pääsin eroon, kuoletit tunteet - vajosit varkauteen!

Veit tavaraa niin turhaa, vaan kun kodistain: - MURHAA

Kotirosvo!! ihan liikaa, en enää anteeks' , pysty, et saa!



        Lisää vetoo, nappii, viinaa - sekaisin ja vielä vähän

        Essoo, pihvii, kontit, piinaa - painaa, itkettäähän

        Oma tyhmyys, ja huolella! Myös rakkain, hän!?!;(

        Suru, syyllisyys, hylkää viimein, valiten elämän.. .





Ikä alkaa, painaa hartees', yksin kun vasten tuulta käyt

Olis tarpeen, edes yksi ystävä kun yksin, nyt unien näyt

Todeksi muuttuvat, painajaista pitkää, eikä herättäjää

Kuka välittäisi, tahtoisi ede?, kurjaa ihmistä kieroon jää..



            Auttaa enää kiittämätöntä, kus’päistä paskaa pettäjää?

            Ei enää, ei koskaan; ei enää, ikinä!!.. Ei, ei, ei, ei enää!!



Sus'060624



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jättäkää jonkinlainen merkki, ihan riittäisi Luin postauksen ja oli jees/paska/tylsä/valitse jokin adjektiivi tähän;)