Aina annoin anteeksi, en jaksanut kantaa vihaa
Vuosikausia venasin, kun jäit taas vähän velkaa
Minua et huomioinut vain hetken hyväksikäytit
Ja sinä aina viaton, olit ja syyttömältä näytit!?
Harhaa, paskaa, kusetusta
Totuus rahasta varastetusta
Vedit ränniin, kaiken! ja velaksi
Kodin vuokrat, pystyyn ja: - Taksi!
Lisää kamaa, samaa, uutta, erilaista ja vielä kuutta
Kokeiltava seoten, psykoosissa ulvoen, susikuuta.
Keskipäivällä. (;D)
Viimein virheen, virallisen rajan yli ja vapauteen
Pääsin eroon, kuoletit tunteet - vajosit varkauteen!
Veit tavaraa niin turhaa, vaan kun kodistain: - MURHAA
Kotirosvo!! ihan liikaa, en enää anteeks' , pysty, et saa!
Lisää vetoo, nappii, viinaa - sekaisin ja vielä vähän
Essoo, pihvii, kontit, piinaa - painaa, itkettäähän
Oma tyhmyys, ja huolella! Myös rakkain, hän!?!;(
Suru, syyllisyys, hylkää viimein, valiten elämän.. .
Ikä alkaa, painaa hartees', yksin kun vasten tuulta käyt
Olis tarpeen, edes yksi ystävä kun yksin, nyt unien näyt
Todeksi muuttuvat, painajaista pitkää, eikä herättäjää
Kuka välittäisi, tahtoisi ede?, kurjaa ihmistä kieroon jää..
Auttaa enää kiittämätöntä, kus’päistä paskaa pettäjää?
Ei enää, ei koskaan; ei enää, ikinä!!.. Ei, ei, ei, ei enää!!
Sus'060624
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Jättäkää jonkinlainen merkki, ihan riittäisi Luin postauksen ja oli jees/paska/tylsä/valitse jokin adjektiivi tähän;)