keskiviikko 23. helmikuuta 2022

Julkinen vastaus Repulle

Jätin Koko elämä -blogiin tämän kommentin poistettuani hänen vinkunansa omastani: 

Jos minä lupasin olla lukematta blogiasi ei sinunkaan tarvitse tulla Sujenpesään vittu vinkumaan!!! Pysy poissa jos ei kelpaa!! 

Vai että itsetunto kohdillaan, hahahahahahahahahaahahahahaah 

Muistatkos Repu kun tarjosin että tuon sinulle Tallinnasta kaksi pulloa viiniä, että mitä haluat? Sovittiin merkki ja sitten kun matka lähestyi niin menit paniikkiin etkä HALUNNUT minun näkevän sinua kasvokkain. Kun yritin että voin jättää ne pullot rappukäytävän eteen jotta voit hakea kun olen lähtenyt, niin sinä EPÄILIT minun jäävän kyttäämään johonkin puskaan jotta saan nähdä minkä näköinen olet???

Että minulla on pakkomielle???? Ja sinulla itsetunto kohdillaan?????

PYSY PERKELE POISSA MINUN ASIOISTA JA ELÄMÄSTÄ KUN TÄMÄ NYT NÄIN MENEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Pyysin jo kerran anteeksi, toista on turha odottaa kun ei ole mitään syytä. Tämän komentin tilasit kommentoimalla minua sen jälkeen kun olen ilmoittanut että en enää blogissasi käy.

Pysy POISSA!


Jos jotain ilmoitan, pidän sanani. Jos se ei mene jakeluun, pitää käyttää rankempaa tekstiä, ehkä tämä loppuu tähän. Ja vaikka tämän julkiseksi teenkin, ei se tarkoita julkisen keskustelun avaamista, tämä on edelleen minun ja hänen välistä. 


Sus'

Lisäys: Nämä viestit on kirjoitettu julkisesti sen tähden että tämän samaisen ihmisen kanssa on ennenkin ollut vääntöä ja hänen muistiinsa en luota, en pätkääkään, tuntuu sopeutuvan aina vallitsevaan tilanteeseen, nyt ilmaantui kommenttiin että olen suositellut lääkitystä mitä en muista tehneeni. Terapiaa sen sijaan suosittelen ja isosti. Itselleen valehtelu on psyyken suojakeino kun ei voi myöntää asioita jotta psyyke pysyisi kasassa. 

Ilmoitin että en halua olla missään tekemisissä, en halua kommentteja, käydä keskustelua, en mitään. ja mitä hän tekee - ryntää kommmentoimaan anteeksipyyntöä, edelleen syytellen minua, ja vain minua kaikesta. Kahden ihmisen välisen suhteen katkeamiseen vaikuttaa aina molempien tekemät valinnat ja päätökset, turha syyttää yhtä puolta, sen tajuaa normijärjellä ja -logiikalla. 

Ja jos  ei vittu YMMÄRRÄ kun sanon että anteeksi ja hyvää loppuelämää, etsin uuden leikkikaverin niin silloin on vain yksinkertaisesti idiootti ja idiootin päälle ajan panssarivaunulla (verbaalisella) että varmasti ymmärtää olevan ei toivottu ihminen minun elämässä.

 Nyt ärsyttää aivan saatanasti että hän saa minut tuntemaan tällaista ,ja ajattelemaan näin, ei tunnu hyvältä eikä kivalta, tahallaan kiusaa kun on oppinut mistä narusta pitää vetää jotta saa mut reagoimaan rajusti, voi sitten taas selitellä että katsokaa nyt, kiusaa viatonta naisparkaa. Paskanliekki, tässä maailmassa ei ole yhtään niin juonikasta  miestä kuin on nainen, ja loukattu varsinkin, keinot vetää lokaan, satuttaa, saada tuntemaan itsensä alhaiseksi paskaksi... 

Valitettavasti vain minä en niele, en hyväksy enkä ohita kohtaamaani epäreiluja syyttöstä, tai puhdasta vittuilua.

 Ei tämä susi, tämä puree takaisin. Ja LUJAA!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jättäkää jonkinlainen merkki, ihan riittäisi Luin postauksen ja oli jees/paska/tylsä/valitse jokin adjektiivi tähän;)